Władze
Spółki
Zarząd Emitenta
Pan Tomasz Bartosik jest absolwentem Wydziału Matematyki i Informatyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także ukończył kierunek „Zarządzanie Bankiem” w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, Wydział Finansów i Bankowości.
Doświadczenie zawodowe:
1994-1995 – zatrudniony jako informatyk w Banku Rozwoju Rolnictwa „Rolbank”.
1995-2017 – Agencja Własności Rolnej Skarbu Państwa (po zmianie Agencja Nieruchomości Rolnych) Oddział Terenowy w Poznaniu. Zatrudniony jako główny specjalista – informatyk, Zastępca Dyrektora Zespołu Ewidencji i Analiz w Centrali, Kierownik Projektów.
Starszy i główny specjalista – informatyk.
2017-2021 – zatrudniony jako analityk ds. programowania w Krajowym Ośrodku Wsparcia i Rolnictwa.
Od 25 marca 2021 do 21 czerwca 2022 sprawował stanowisko Członka Rady Nadzorczej w Spółce Browar Czarnków S.A.
Od 3 stycznia 2022 do 21 czerwca 2022 piastując stanowisko Członka Rady Nadzorczej w Spółce Browar Czarnków S.A. został delegowany do Zarządu Spółki.
Od 5 września 2022 do 31 października 2023 – Wiceprezes Zarządu Optima Malt Sp. z o.o.
Zgodnie ze złożonym Spółce oświadczeniem, Pan Tomasz Bartosik nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Emitenta, jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu konkurencyjnej spółki kapitałowej lub członek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej. Pan Tomasz Bartosik nie jest wpisany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Niekarany.
Rada Nadzorcza Emitenta
Zgodnie ze Statutem Emitenta Rada Nadzorcza Spółki składa się z od 5 (pięciu) do 7 (siedmiu) członków, powoływanych na okres wspólnej kadencji, która trwa pięć lat. W skład Rady Nadzorczej wchodzą:
Jarosław Siwoń – Przewodniczący Rady Nadzorczej
Zbigniew Cheda – Członek Rady Nadzorczej,
Piotr Rozwadowski – Członek Rady Nadzorczej,
Robert Mościcki – Członek Rady Nadzorczej
Amelia Wypych – Członek Rady Nadzorczej
Pan Jarosław Siwoń w 1991 r. zdobył tytuł magistra filologii rosyjskiej w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Kielcach (obecnie Uniwersytet Jana Kochanowskiego).
Doświadczenie zawodowe:
Od 1991 – 1992 r. – nauczyciel j. rosyjskiego, II Liceum Ogólnokształcące w Starachowicach.
Od 1994 – 1997 r. – sprzedawca w firmach handlowych w Starachowicach.
OD 1997 – 1998 r. – copywriter i redaktor w agencjach reklamowych w Krakowie.
Od 1998 – 2003 r. – redaktor w Pionie Encyklopedii, Wydawnictwo Naukowe PWN (Kraków).
Od 2004 – 2019 r. – w Dziale Lingwistycznym, Zapewnienie Jakości, Argos Translation/Argos Multilingual w Warszawie.
Od 2019 – 2020 r. Dyrektor ds. Kontaktów Międzynarodowych, Warszawska Wyższa Szkoła Biznesu.
Od 2020 r. do chwili obecnej – Rektor Warszawskiej Wyższej Szkoły Biznesu.
Od 2021 r. do chwili obecnej – Prezes NET24 Sp. z o.o.
Od 2022 r. do chwili obecnej – Członek Rady Nadzorczej Optima Malt Sp. z o.o.
Zgodnie ze złożonym Spółce oświadczeniem, Pan Jarosław Grzegorz Siwoń nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Emitenta, jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu konkurencyjnej spółki kapitałowej lub członek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej. Pan Jarosław Grzegorz Siwoń nie jest wpisany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Niekarany.
Pan Zbigniew Cheda jest z wykształcenia ekonomistą, absolwentem Wyższej Szkoły Inżynierskiej im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu.
Doświadczenie zawodowe:
W latach 1994 -1997 specjalista ds. marketingu w Przedsiębiorstwie Obrotu Samochodami i Częściami Zamiennymi „Polmozbyt” sp. z o.o.
W latach 1997-2011 prowadził własną działalność gospodarczą , współpracował z m.in. Ergo Hestia SA, Inter Polska SA jako Dyrektor Oddziału, Koordynator Regionalny.
Od 2009 do chwili obecnej – Prezes Adlector sp. z o.o.
Od 2009 do chwili obecnej – Członek Zarządu Certus sp. z o.o.
Od 2011 do chwili obecnej – Prezes New Business sp. z o.o.
Od 2011 do chwili obecnej – Kanclerz Warszawskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej im. B. Prusa
Od 2018 do chwili obecnej – Kanclerz Warszawskiej Wyższej Szkoły Biznesu
Od 2019 do chwili obecnej – Członek Zarządu FOOD TRADE Sp. z o.o. (poprzednio: New IT System sp. z o.o. )
Od 14 czerwca 2022 r. do 4 września 2022 r. – Wiceprezes Zarządu Optima Malt Sp. z o.o.
Od 20 września 2022 r. do chwili obecnej – Prokurent w VIN-KON S.A.
Zgodnie ze złożonym Spółce oświadczeniem, Pan Zbigniew Cheda nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Emitenta, jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu konkurencyjnej spółki kapitałowej lub członek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej. Pan Zbigniew Cheda nie jest wpisany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Niekarany.
Pan Piotr Jacek Rozwadowski jest profesorem nadzwyczajnym Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego w Siedlcach, doktorem nauk humanistycznych, kierownikiem Katedry Obronności Instytutu Bezpieczeństwa Społecznej Akademii Nauk, ukończył studia MBA (Master of Business Administration) na Warszawskiej Wyższej Szkole Biznesu.
Wykształcenie:
1989 r. Wyższa Oficerska Szkoła Lotnicza w Dęblinie -studia I stopnia na kierunku Nawigator Oficer Wychowawczy
1993 Akademia Obrony Narodowej, Studia magisterskie na kierunku Historia wojskowe
1996 r. Wojskowa Akademia Techniczna, studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie
2000 r. Wojskowy Instytut Historyczny AON – stopień naukowy doktora nauk humanistycznych
2009 r. Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, stopień naukowy doktora nauk humanistycznych
2019 r. Warszawska Wyższa Szkoła Biznesu, studia MBA
Kariera zawodowa:
Od 1989-1991 r. zastępca dowódcy kompanii dowodzenia 27 brt ds. wychowawczych
Od 1993-1994 r. – zastępca dowódcy 4 dywizjonu rakietowego 3 BROP ds. wychowawczych.
Od 1994-1996 r. – starszy redaktor Wydawnictwo Bellona
Od 1996-2002 r. – redaktor naczelny Wydawnictwo Bellona
Od 2001-2013 r. – adiunkt/profesor nadzwyczajny Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy w Siedlcach
Od 2006-2008 r. -prorektor Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie.
Od 2010 r. – kierownik Katedry Obronności Instytutu Bezpieczeństwa Społecznej Akademii Nauk
Od 2003 r. – prezes Europejskiej Fundacji Zdrowia
Od 2011-2021 r. – prezes Wszechnicy Warszawskiej sp. z o.o.
Od 2021 r. – wiceprezes Wszechnicy Warszawskiej sp. z o.o.
Zgodnie ze złożonym Spółce oświadczeniem, Pan Piotr Jacek Rozwadowski nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Emitenta, jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu konkurencyjnej spółki kapitałowej lub członek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej. Pan Piotr Jacek Rozwadowski nie jest wpisany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Niekarany.
Pan Robert Mariusz Mościcki jest inżynierem zarządzania (2001r. WSEiZ), magistrem kulturoznawstwa (2013r. WWSH), doktorem nauk humanistycznych (2019r. AH im A. Gieysztora). Ukończył studia podyplomowe MBA na WWSB (2018r.) oraz podyplomowe Studia Prawa Własności Intelektualnej na UW (2003).
Doświadczenie zawodowe:
W roku 1989 rozpoczął pracę w Polskim Radiu w Warszawie jako technik studyjny a następnie realizator nagrań.
Od roku 2000 pracował w Telewizji Polskiej w Warszawie jako producent a od 2001 do 2009r. jako kierownik działu Techniki i Realizacji Filmowej. W tym okresie był też członkiem Kolegium Techniczno-Inwestycyjnego ora Komisji ds. Praw Autorskich w TVP S.A.
Od 2009r. do chwili obecnej jest związany z notowaną na GPW grupą kapitałową ATM Grupa S.A.
Od 2009r. do chwili obecnej jest członkiem zarządu, wiceprezesem i prezesem ATM Studio sp. z o.o.
W latach 2012-2014 był wiceprezesem ATM System sp. z o.o.
Pan Robert Mościcki jest Prezesem Zarządu oraz Współwłaścicielem ADVANCED TRADE MANAGEMENT FX SP. z o.o.
Posiada doświadczenie w zakresie realizacji dużych projektów oraz restrukturyzacji przedsiębiorstwa.
Zgodnie ze złożonym Spółce oświadczeniem, Pan Robert Mariusz Mościcki nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Emitenta, jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu konkurencyjnej spółki kapitałowej lub członek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej. Pan Robert Mariusz Mościcki nie jest wpisany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Niekarany.
Pani Amelia Anna Wypych jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. W 2017 roku uzyskała tytuł licencjata z administracji ze specjalizacją w administracji wymiaru sprawiedliwości. W 2023 roku ukończyła studia MBA (Master of Business Administration) na Warszawskiej Wyższej Szkole Biznesu.
Doświadczenie zawodowe:
Od 2019 do 2022 roku była zatrudniona w spółce Exalo Drilling S.A. z siedzibą w Pile, w Departamencie Wsparcia Zarządzania, na stanowisku Specjalisty.
Od 2022 roku do lipca 2024 roku pracowała w spółce Browar Czarnków S.A. jako Kierownik Biura Zarządu.
W 2023 roku pełniła funkcję Koordynatora Wsparcia Zarządzania w spółce Optima Malt Sp. z o.o.
Od września 2023 roku do chwili obecnej pełni funkcję Członka Zarządu w spółce Food Trade Sp. z o.o.
Zgodnie ze złożonym Spółce oświadczeniem, Pani Amelia Anna Wypych nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Emitenta, jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu konkurencyjnej spółki kapitałowej lub członek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej. Pani Amelia Anna Wypych nie jest wpisany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Niekarana.